
Tutkimukseen perustuvan kokemuspolun kehitysprojektin avulla tunnistettiin useita tapoja kehittää asiakaskokemusta ja työntekjöiden prosesseja, sekä mahdollistettiin luontaisia myyntikanavia.
Respecta, suomalainen tukivälineitä valmistava yritys, pyysi meitä määritämään ja kehittämään käyttäjäkokemusta heidän uudelle tuotteellensa ja sen taustapalveluille. Projekti koostui osallistavista metodeista, jossa sekä yrityksen organisaation työntekijöitä, että loppukäyttäjiä aktivoitiin prosessin kokonaiskuvan hahmottamiseksi.
Projektin lopputulos lisäsi Respectan ymmärrystä kokonaistilanteesta ja loi paremman asiakaskokemuksen tuotteen hankintaprosessiin liittyen.
Lue lisää projektista blogipostauksesta Palvelumuotoilu terveys- ja hyvinvointialalla.
Vuosi: 2017
www.respecta.fi
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä niin jutellaan lisää.
Muita projektejamme aihealueelta
Metaldon – liiketoimintamallilla askelmerkit yrityksen tavoitteisiin
Liiketoimintamalli
2020
ItsPro – IT-palveluiden palvelumallin kehittäminen
Palvelumalli
2020
Merivaara – Solido-tuotteiden brändäys
Brändäys
2020
Piiri Kit – viestintätyökalun liiketoimintamalli
Liiketoimintamalli
2020
TE3 Mobility – mobiilisovelluksen käyttökokemusanalyysi
Käyttäjäkokemusanalyysi
2020
JR-Tools – palveluiden tuotteistaminen
Liiketoimintamalli, palvelumalli & asiakaskokemus
2020
Cleamix – käyttöliittymäsuunnittelu lääkinnälliseen laitteeseen
Käyttöliittymäkonsepti ja käyttökokemus
2020
Mcare Pro – tietoteknologiapalvelun loppukäyttäjäkokemuksen kehittäminen
Asiakaskokemus
2020
Buddy healthcare – uudistettu brändi ja nettisivukonsepti
Brändi-identiteetti
2020
Merivaara – Visuaalisen identiteetin kehittäminen
Brändi-identiteetin luominen
2018-2019
Helsinki Design Week – Pohjoismaiden suurin designfestivaali
Asiakaskokemus ja palvelumalli
2019