Brändijohtoinen konseptointi ja sisällöntuotanto auttaa yritystä viestimään tarkoituksenmukaisesti ja yhtenäisesti erilaisilla mediarajapinnoilla. Yhdessä Stalan kanssa määritimme, miten brändi käyttäytyy liikkuvassa kuvassa ja tuotimme brändi-identiteetille uskollista sanallista ja kuvallista kerrontaa yrityksen videorajapinnassa ja nettisivuilla.
Me olemme Seos Designilla asiantuntijoita strategisessa brändin rakentamisessa ja jalkautuksessa. Seoksen ja Stalan yhteistyö on vakiintunut kumppanuudeksi, jossa autamme Stalaa yrityksen monipuolisissa tarpeissa erilaisista markkinointimateriaaleista palvelumuotoiluun. Yhtenä keskeisenä yhteistyön kohteena olemme auttaneet yritystä jalkauttamaan sen brändille uskollista ja tarkoituksenmukaista viestintää liikkuvaan kuvaan. Projekti lähti liikkeelle yrityksen ulostulosta sen vastuullisuustavoitteiden kanssa, mikä on sittemmin poikinut lukuisia vastaavanlaisia projekteja yksittäisistä videoista kokonaiseen lanseeraustilaisuuteen, josta lisää alla.
Projektien aikana olemme toimineet Stalan markkinointiosaston tukena ja osallistaneet tarvittaessa yrityksen johtoa ja henkilökuntaa tavoiteltavien sisältöjen konseptoinnissa ja suunnittelussa. Iteratiivisen työskentelyn kautta olemme yhdessä Stalan kanssa määrittäneet brändille ominaisen visuaalisen tyylin ja äänimaailman liikkuvalla kuvalla tapahtuvaan viestintään. Käytännössä olemme jalostaneet Stalan tunnistamista sisältötarpeista ehyitä tarinoita ja toteutusvalmiita sisältösuunnitelmia, kuten kuvakäsikirjoituksia ja nettisivusisältöjä.
”Seos Designin kanssa on hyvin helppo tehdä töitä. Vuosikausien yhteistyö on synnyttänyt voimakkaan luottamuksen, jonka avulla yhteistyö paranee vielä entisestään. Lopputuloksena on syntynyt brändi-identiteetille uskollista maailman huippuluokan aineistoa, joka auttaa Stalaa kehittämään jo ennestään voimakasta brändiä. Olen ollut äärimmäisen tyytyväinen Seos Designin koko tiimiin.”
– Anne Kanervo, Markkinointipäällikkö, Stala
Esimerkkicase: Stalan virtuaalinen lanseeraustilaisuus
Stala otti loikan kansainvälistymisessä yhdistyessään slovenialaisen Alveuksen kanssa, ja yritys pyysi tukeamme siihen liittyvän virtuaalisen lanseeraustilaisuuden suunnitteluun ja sisällöntuotantoon.
Autoimme Stalan johtoa konseptoimaan virtuaalisen lanseerauksen toteutustapaa ja sisältöä sekä kirkastamaan sen tavoitteita osallistavalla työpajatyöskentelyllä. Työpajoissa tunnistimme oleellisia sidosryhmiä ja toteutukseen vaikuttavia muuttujia, sekä luonnostelimme yhdessä tilaisuuden rakennetta ja sisältöä. Lanseeraus päätettiin rakentaa useasta, kukin omaa aihettaan käsittelevästä videosta, jotka muodostivat tilaisuuden päärakenteen.
Konseptoinnin lisäksi autoimme Stalaa yksittäisten videoiden draamankaaren suunnittelussa, tarinankerronnassa ja videoiden kuvakäsikirjoituksessa yhdessä videoiden kuvaamisen ja editoinnin toteuttaneen Petri Koivisto Designin kanssa. Videoiden ohella suunnittelimme Stala & Alveus -sivun sisällöstä ulkoasuun yhteistyössä Stalan markkinoinnin kanssa.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä niin jutellaan lisää.
Muita projektejamme aihealueelta
Innokas – Brändiuudistus tukee kasvua uusille toimialoille
Brändiuudistus
2023
Evaka – tehokkaan tuotteen teollinen muotoilu ja saumaton brändikokemus
Brändi ja tuotekehitys
2022
Sharkmedical – lääkinnällisen innovaation kehittäminen ja kansainvälisen kasvun vauhdittaminen muotoiluyhteistyön avulla
Tuotekehitys ja kaupallistaminen
2022
DigiFinland & Terveyskylä – selkeyttä sotepalveluihin muotoilun avulla
Palvelupolkukuvaukset
2022
KK Automyynti – kiteytetty palvelumalli ja brändiuudistus vahvistaa kilpailukykyä
Palvelumalli ja brändi-identiteetti
2021
Merivaara – Solido-tuotteiden brändäys
Brändäys
2020