asiakaskokemus | bisnesmalli | muuttopalvelu | palvelumuotoilu | strateginen muotoilu | työntekijäkokemus | yrityksen kehittämispalvelut
Q-Flow leikkaussalivalaisin

Palvelumuotoilu keskittyy palveluun, sekä vaiheisiin, jotka tapahtuvat itse palvelun ympärillä. Palvelumuotoilu osallistaa niin asiakkaita kuin työntekijöitä, sillä siten voidaan aidosti ymmärtää prosesseja ja kehittää niitä eteen päin.

Martela on yksi pohjoismaiden johtavista työympäristöjen kehittäjistä. Yhteistyöprojektimme keskittyi yrityksen muuttopalvelun asiakaskokemuksen kehittämiseen. Projektissa hyödynnettiin erilaisia palvelumuotoilun osallistavia metodeita, joiden avulla voidaan tarkasti määrittää loppukäyttäjien ja asiakkaiden tarpeet. On tärkeätä tunnistaa prosessien kehityskohteet mutta myös vahvuudet. Siinä missä kehityskohteita tulee muuttaa parempaan suuntaan, on vahvuuksista pidettävä kiinni. Lopputuloksena syntyi ohjeisto, jonka avulla parannettiin Martelan palveluita ja saatiin luotua laadukkaampi asiakaskokemus ja parempi työympäristö.

 

Vuosi: 2015
www.martela.com