bisnesmalli | brändi | yritysidentiteetti | yritysstrategia
Q-Flow leikkaussalivalaisin

Uudistimme yhteistyöprojektissa Buddy Healthcaren brändi-ilmeen vastaamaan modernin terveysteknologiayrityksen tarpeita ja viestiä. Uudistus tuotettiin brändiohjeistona, joka jalkautettiin myöhemmin myös nettisivukonseptiksi.

Buddy Healthcare on potilaslähtöinen hoitopolkujen automatisointipalvelu. Hoidonohjausjärjestelmä ratkaisee potilasohjaukseen liittyviä haasteita ja tehottomuuksia, joka mahdollistaa selkeämmän hoitopolun, tehokkaamman hoidon ja paremman kokonaiskokemuksen. BuddyCare vaikuttaa positiivisesti niin hoitohenkilökunnan työntekoon, kuin potilaskokemukseen.

“Seos Design nappasi brieffin pohjalta meidän tarpeestamme hyvin kiinni. Uudesta yritysilmeestä tuli nopeasti sellainen, jota pystyttiin jalkauttamaan helposti omiin materiaaleihin. Lopputuloksesta tuli tyylikäs emmekä olisi osanneet sitä itse laittaa paperille.”

Jussi Määttä, CEO & Founder, Buddy Healthcare

Brändi- ja nettisivu-uudistuksella haluttiin selkeyttää yrityksen viestintää ja tuotteen lisäarvoa. Tästä syystä luotiin uusi graafinen esitystapa, jolla korostetaan niin potilaan kuin hoitohenkilökunnan lisäarvoa. Väripaletin harmonisointi, vakuuttavuuden lisääminen ja hyödyn kommunikointi sidosryhmille ohjasivat suunnittelua. Kotisivujen uudistuksessa tavoiteltiin myös yhteydenottojen ja demotapaamisten kasvua liiketoiminnan edistämiseksi.

Vuosi: 2020

www.buddyhealthcare.com