
Tuotimme virtuaalisen todellisuuden palveluita tarjoavan Vurtin kanssa systemaattisen analyysin heidän loppukäyttäjäkokemuksestaan sekä parantelimme VR-lasien muotoilua, jotka mahdollistavat yrityksen tavoitteen nostaa asiakaskokemuksensa uudelle tasolle.
Vurt on startup-yritys, joka tuottaa virtuaalisen todellisuuden kokemuksia VR-tuotteiden välityksellä. Vurt kutsui meidät arvioimaan heidän tuottamaansa VR-kokemusta asiakasrajapinnasta paremman käyttäjäkokemuksen luomiseksi. Tarkastelimme asiakaskokemuksen vaiheita myynnistä loppukäyttäjäkokemukseen yhdessä yrityksen kanssa ja tuotimme työpajojen avulla ehdotuksia kokemuksen parantamiseksi. Projektin edetessä huomasimme kokonaiskokemuksen kannalta hedelmällisiä kehitysmahdollisuuksia VR-laseissa, minkä seurauksena lähdimme edistämään muotoilua kokonaiskäyttömukavuuden ja ergonomian lähtökohdista. Projektin lopputuloksena syntyi systemaattinen analyysi loppukäyttäjäkokemuksesta, sekä paranneltu muotoilu VR-laseja varten, joiden avulla yritys voi tuottaa entistä parempia kokemuksia asiakkailleen.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä niin jutellaan lisää.
TE3 Mobility – mobiilisovelluksen käyttökokemusanalyysi
Käyttäjäkokemusanalyysi
2020
JR-Tools – palveluiden tuotteistaminen
Liiketoimintamalli, palvelumalli & asiakaskokemus
2020
Cleamix – käyttöliittymäsuunnittelu lääkinnälliseen laitteeseen
Käyttöliittymäkonsepti ja käyttökokemus
2020
Helsinki Design Week – Pohjoismaiden suurin designfestivaali
Asiakaskokemus ja palvelumalli
2019
Smartgrow Solutions – hyvinvointia kasvien ja kalojen välityksellä
Asiakaskokemus ja palvelumalli
2018