
Yrityksen brändi-identiteetti syntyy kokonaisuudesta, johon kuuluu niin fyysinen, virtuaalinen, kuin sosiaalinen ulottuvuus. Eri ulottuvuudet otettiin huomioon myös Merivaaran visuaalisen identiteetin kehittämisessä, jota on myöhemmin hyödynnetty useissa tuotteissa ja tapahtumissa.
Vuonna 2018 alkaneessa yhteistyöprojektissa uudistimme Merivaaran nettisivut, sekä merkittävän määrän erilaista visuaalista materiaalia. Uudistukset pohjautuivat yhteistyössä Merivaaralle suunnittelemaamme uuteen visuaaliseen identiteettiin, joka päivitettiin vastaamaan nykyaikaisia vaatimuksia ja viestittämään brändiä selkeämmin esimerkiksi tuotteissa, internetsivuilla ja lanseeraustilaisuuksissa. Uudistusten kautta pyrittiin myös selkeyttämään yrityksen viestittämiä arvoja.
“Olemme yhdessä Seos Designin kanssa luoneet ja määritelleet Merivaaran tuotteiden koko muotokielen, aina käyttökokemuksesta tuotemuotoilun kautta markkinointiin ja esittelytilaisuuksiin saakka. ”
Jyrki Nieminen, CTO, Merivaara Corp.
Pitkäaikainen yhteistyömme on mahdollistanut visuaalisen materiaalin suunnittelemisen erilaisiin tarkoituksiin tarpeen mukaan. Suunnittelimme yhteistyössä uusien leikkauspöytien lanseeraustilaisuuden esitysmateriaalin, lanseeraustilan, sekä julisteet. Vuoden 2019 syksyllä ohjasimme ja fasilitoimme uusien leikkaussalipöytien, Practicon ja Promerixin markkinointivideot. Videot kuvaavat uusien leikkaussalipöytien ominaisuuksia ja viestittävät laadukkaasta käyttökokemusesta.
“Merivaaran design-DNA on selkeä, hyvin johdettu ja erottuva.”
Fennia Prize 2020

Merivaaran tuotelanseeraustilaisuudessa esitettiin uusia leikkaussalituotteita, jotka parantavat käyttökokemusta ja helpottavat työskentelyä.

Lanseeraustilaisuudessa esitetty Q-Flow leikkaussalivalaisin on markkinoiden älykkäin valaisin, jonka toiminnallisuus perustuu käyttäjätarpeiden ymmärtämiseen.
Vuosi: 2018 – 2019
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä niin jutellaan lisää.
Muita projektejamme aihealueelta
Merivaara – Solido-tuotteiden brändäys
Brändäys
2020
Satomestarit – luomuhapankaalin brändäys ja etiketin suunnittelu
Pakkausgrafiikka
2020
TE3 Mobility – mobiilisovelluksen käyttökokemusanalyysi
Käyttäjäkokemusanalyysi
2020
Cleamix – käyttöliittymäsuunnittelu lääkinnälliseen laitteeseen
Käyttöliittymäkonsepti ja käyttökokemus
2020
Buddy healthcare – uudistettu brändi ja nettisivukonsepti
Brändi-identiteetti
2020
Schneider Electric – Innovation Hubin päivitetty ilme
Näyttelytilan suunnittelu
2019
Uponor – muotoiluohjeisto selkeyttää yrityksen tarjontaa
Muotoiluohjeisto
2019
CO2Business – Yritysidentiteetti ja bisnesstrategia
Brändi-identiteetti ja bisnesstrategia
2019
Absolute Module – yrityksen visuaalinen identiteetti
Design asiantuntijuus
2019