brändi | käyttöliitymäsuunnittelu | nettisivusuunnittelu | terveys design | yritysidentiteetti
Q-Flow leikkaussalivalaisin

Yrityksen brändi-identiteetti syntyy kokonaisuudesta, johon kuuluu niin fyysinen, virtuaalinen, kuin sosiaalinen ulottuvuus. Eri ulottuvuudet otettiin huomioon myös Merivaaran visuaalisen identiteetin kehittämisessä, jota on myöhemmin hyödynnetty useissa tuotteissa ja tapahtumissa.

Vuonna 2018 alkaneessa yhteistyöprojektissa uudistimme Merivaaran nettisivut, sekä merkittävän määrän erilaista visuaalista materiaalia. Uudistukset pohjautuivat yhteistyössä Merivaaralle suunnittelemaamme uuteen visuaaliseen identiteettiin, joka päivitettiin vastaamaan nykyaikaisia vaatimuksia ja viestittämään brändiä selkeämmin esimerkiksi tuotteissa, internetsivuilla ja lanseeraustilaisuuksissa. Uudistusten kautta pyrittiin myös selkeyttämään yrityksen viestittämiä arvoja.

“Olemme yhdessä Seos Designin kanssa luoneet ja määritelleet Merivaaran tuotteiden koko muotokielen, aina käyttökokemuksesta tuotemuotoilun kautta markkinointiin ja esittelytilaisuuksiin saakka. ”

Jyrki Nieminen, CTO, Merivaara Corp.

Pitkäaikainen yhteistyömme on mahdollistanut visuaalisen materiaalin suunnittelemisen erilaisiin tarkoituksiin tarpeen mukaan. Suunnittelimme yhteistyössä uusien leikkauspöytien lanseeraustilaisuuden esitysmateriaalin, lanseeraustilan, sekä julisteet. Vuoden 2019 syksyllä ohjasimme ja fasilitoimme uusien leikkaussalipöytien, Practicon ja Promerixin markkinointivideot. Videot kuvaavat uusien leikkaussalipöytien ominaisuuksia ja viestittävät laadukkaasta käyttökokemusesta.

Merivaaran design-DNA on selkeä, hyvin johdettu ja erottuva.

Fennia Prize 2020

Merivaaran tuotelanseeraustilaisuudessa esitettiin uusia leikkaussalituotteita, jotka parantavat käyttökokemusta ja helpottavat työskentelyä.

Lanseeraustilaisuudessa esitetty Q-Flow leikkaussalivalaisin on markkinoiden älykkäin valaisin, jonka toiminnallisuus perustuu käyttäjätarpeiden ymmärtämiseen.

Vuosi: 2018 – 2019

www.merivaara.com