CO2Business on suomalainen startup-yritys, joka rohkaisee ekologisiin ratkaisuihin tarjoamansa systemaattisen analyysin avulla, jonka pohjalta he ehdottavat muutoksia asiakkaan hiilijalanjäljen pienentämiseen. Tuotimme yritykselle visuaalisen identiteetin, joka tuo CO2Business:in arvot ja mission näkyväksi, sekä tuimme uuden, strategisemman tason bisnesmallin realisoimisessa analysoimalla yrityksen asiakaskokemuspolkua.
Projektin ensimmäisen osan, visuaalisen identiteetin, keskeinen tekijä oli CO2Business:in lähtökohtien, toimintatapojen ja ajurien ymmärtäminen, sekä näiden seikkojen tuominen näkyväksi yrityksen viestinnässä tavalla, joka edustaa heidän arvojaan ja missiotaan. Persoonallinen ilme edistää yrityksen tavoitetta erottua kilpailijoistaan, sekä luo vankan pohjan brändin rakentamiselle toiminnan laajentuessa.
Jatkoimme aloitettua yhteistyöprojektia lisäksi analysoimalla yrityksen asiakaskokemuspolkua strategisemman tason bisnesmallin kehittämiseksi. Tarkastelimme työpajojen avulla yrityksen toimintaa asiakasrajapinnan kannalta kriittisistä vaiheista, joiden pohjalta laadimme asiakaskokemusta parantavia toimintamalleja ja kehitysideoita.
Vuosi: 2019
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä niin jutellaan lisää.
Muita projektejamme aihealueelta
Innokas – Brändiuudistus tukee kasvua uusille toimialoille
Brändiuudistus
2023
Evaka – tehokkaan tuotteen teollinen muotoilu ja saumaton brändikokemus
Brändi ja tuotekehitys
2022
Sharkmedical – lääkinnällisen innovaation kehittäminen ja kansainvälisen kasvun vauhdittaminen muotoiluyhteistyön avulla
Tuotekehitys ja kaupallistaminen
2022
DigiFinland & Terveyskylä – selkeyttä sotepalveluihin muotoilun avulla
Palvelupolkukuvaukset
2022
Stala – brändin rakentaminen videorajapinnassa
Brändiviestintä
2022