
CO2Business on suomalainen startup-yritys, joka rohkaisee ekologisiin ratkaisuihin tarjoamansa systemaattisen analyysin avulla, jonka pohjalta he ehdottavat muutoksia asiakkaan hiilijalanjäljen pienentämiseen. Tuotimme yritykselle visuaalisen identiteetin, joka tuo CO2Business:in arvot ja mission näkyväksi, sekä tuimme uuden, strategisemman tason bisnesmallin realisoimisessa analysoimalla yrityksen asiakaskokemuspolkua.
Projektin ensimmäisen osan, visuaalisen identiteetin, keskeinen tekijä oli CO2Business:in lähtökohtien, toimintatapojen ja ajurien ymmärtäminen, sekä näiden seikkojen tuominen näkyväksi yrityksen viestinnässä tavalla, joka edustaa heidän arvojaan ja missiotaan. Persoonallinen ilme edistää yrityksen tavoitetta erottua kilpailijoistaan, sekä luo vankan pohjan brändin rakentamiselle toiminnan laajentuessa.
Jatkoimme aloitettua yhteistyöprojektia lisäksi analysoimalla yrityksen asiakaskokemuspolkua strategisemman tason bisnesmallin kehittämiseksi. Tarkastelimme työpajojen avulla yrityksen toimintaa asiakasrajapinnan kannalta kriittisistä vaiheista, joiden pohjalta laadimme asiakaskokemusta parantavia toimintamalleja ja kehitysideoita.
Vuosi: 2019
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä niin jutellaan lisää.
Metaldon – liiketoimintamallilla askelmerkit yrityksen tavoitteisiin
Liiketoimintamalli
2020
ItsPro – IT-palveluiden palvelumallin kehittäminen
Palvelumalli
2020
Piiri Kit – viestintätyökalun liiketoimintamalli
Liiketoimintamalli
2020
JR-Tools – palveluiden tuotteistaminen
Liiketoimintamalli, palvelumalli & asiakaskokemus
2020
Mcare Pro – tietoteknologiapalvelun loppukäyttäjäkokemuksen kehittäminen
Asiakaskokemus
2020
Buddy healthcare – uudistettu brändi ja nettisivukonsepti
Brändi-identiteetti
2020
Schneider Electric – Innovation Hubin päivitetty ilme
Näyttelytilan suunnittelu
2019
Uponor – muotoiluohjeisto selkeyttää yrityksen tarjontaa
Muotoiluohjeisto
2019