Brändi | käyttöliitymäsuunnittelu | nettisivusuunnittelu | yritysidentiteetti
Q-Flow leikkaussalivalaisin

Yrityksen brändi-identiteetti syntyy  kokonaisuudesta johon kuuluu niin fyysinen, virtuaalinen, kuin sosiaalinen ulottuvuus. Tämä otettiin huomioon myös Merivaaran visuaalisen materiaalin tuotannossa.

Vuonna 2018 alkaneessa projektissa uudistimme Merivaaran nettisivut, sekä merkittävän määrän erilaista visuaalista materiaalia. Projektin tarkoituksena oli ottaa käyttöön uusi visuaalinen identiteetti eri kanavissa. Uusi visuaalinen identiteetti suunniteltiin vastaamaan nykyaikaisia vaatimuksia ja viestittämään brändiä selkeämmin esimerkiksi tuotteissa, internetsivuilla ja lanseeraustilaisuuksissa. Pitkäaikainen yhteistyömme on mahdollistanut visuaalisen materiaalin suunnittelemisen erilaisiin tarkoituksiin tarpeen vaatiessa. Vuonna 2019 ohjasimme ja fasilitoimme uusien leikkaussalipöytien, Practicon ja Promerixin markkinointivideot, jotka julkaistiin viime syksyllä.

Vuosi: 2018 – 2019

www.merivaara.com