asiakaskokemus | kaupallistamisstrategia | palvelumuotoilu | palvelun kehittäminen
Q-Flow leikkaussalivalaisin

Tutkimukseen perustuvan kokemuspolun kehitysprojektin avulla tunnistettiin useita tapoja kehittää asiakaskokemusta ja työntekjöiden prosesseja, sekä mahdollistettiin luontaisia myyntikanavia.

Respecta, suomalainen tukivälineitä valmistava yritys, pyysi meitä määritämään ja kehittämään käyttäjäkokemusta heidän uudelle tuotteellensa ja sen taustapalveluille. Projekti koostui osallistavista metodeista, jossa sekä yrityksen organisaation työntekijöitä, että loppukäyttäjiä aktivoitiin prosessin kokonaiskuvan hahmottamiseksi. Projektin lopputulos lisäsi Respectan ymmärrystä kokonaistilanteesta ja loi paremman asiakaskokemuksen tuotteen hankintaprosessiin liittyen.

Vuosi: 2017
www.respecta.fi