bisnesmalli | Brändi | yritysidentiteetti | yritysstrategia
Q-Flow leikkaussalivalaisin

CO2Business on suomalainen startup-yritys, joka rohkaisee ekologisiin ratkaisuihin tarjoamansa systemaattisen analyysin avulla, jonka pohjalta he ehdottavat muutoksia asiakkaan hiilijalanjäljen pienentämiseen. Tuotimme yritykselle visuaalisen identiteetin, joka tuo CO2Business:in arvot ja mission näkyväksi, sekä tuimme uuden, strategisemman tason bisnesmallin realisoimisessa analysoimalla yrityksen asiakaskokemuspolkua.

Projektin ensimmäisen osan, visuaalisen identiteetin, keskeinen tekijä oli CO2Business:in lähtökohtien, toimintatapojen ja ajurien ymmärtäminen, sekä näiden seikkojen tuominen näkyväksi yrityksen viestinnässä tavalla, joka edustaa heidän arvojaan ja missiotaan. Persoonallinen ilme edistää yrityksen tavoitetta erottua kilpailijoistaan, sekä luo vankan pohjan brändin rakentamiselle toiminnan laajentuessa.

Jatkoimme aloitettua yhteistyöprojektia lisäksi analysoimalla yrityksen asiakaskokemuspolkua strategisemman tason bisnesmallin kehittämiseksi. Tarkastelimme työpajojen avulla yrityksen toimintaa asiakasrajapinnan kannalta kriittisistä vaiheista, joiden pohjalta laadimme asiakaskokemusta parantavia toimintamalleja ja kehitysideoita.

Vuosi: 2019

www.co2business.fi